فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

اخبار سینمای جهان
 
اخبار سینمای جهان
صفحه نخست             مدیر وبلاگ            پست الکترونیک         آرشیو مطالب         قالب وبلاگ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

 

 

مرحله ی تولید: درحال اکران

ژانر: اکشن/حادثه ای، علمی تخیلی/فانتزی، ترسناک، وسترن و اقتباس

مدت زمان فیلم: ۱ساعت و ۵۸ دقیقه

تاریخ اکران: ۲۹ جولای ۲۰۱۱

درجه بندی سنی :MPAA PG بالای ۱۳ سال به علت سکانس های وسترن و علمی تخیلی خشن

لوکیشن فیلم برداری: سانتافه، نیو مکزیکو، لس انجلس، کالیفرنیا، امریکا

محصول: ایالات متحده امریکا

کارگردان: جان فاوریو Directed by: Jon Favreau

بازیگران: دنیل کریگ، هریسون فورد، الیویا وایلد، سم راول، پائول دانو، آدام بیچ، نوح رینگر، آنا دو لا رگورا

Starring: Danniel Craig, Harrison Ford, Olivia Wilde, Sam Rockwell, Paul Dano, Adam Beach, Noah Ringer, Ana de la Reguera

خلاصه داستان وتوضیحات

سال ۱۸۷۳ است. غریبه ای در شهر به هوش آمده که نمی داند کیست و کجاست. مردم شهر از او روی بر می گردانند. کمی بعد غریبه درمی یابد جانی ای تحت تعقیب است که مردم شهر می خواهند او را به مقامات تحویل دهند تا جایزه اش را دریافت کنند. اما نکته ی عجیب وسیله ایست که به دست ان غریبه بسته شده است و نه او و نه مردم شهر نمی دانند چیست. غریبه گذشته اش را به خاطر نمی آورد. ناگهان مردم شهر مورد هجوم بیگانگان فضایی قرار می گیرند. سفینه های فضایی به شهر آنها حمله کرده اندو آنها راه نجاتی ندارند که…ناگهان اسلحه ی روی دست غریبه به کار می افتد و به جنگ بیگانگان می روند. گاوچران های شهر به کمک غریبه می روند.

 

(cowboys & aliens)دانلود تریلر   

دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : علی ملکی

 کونان وحشی

 

konan the barbarian

مرحله ی تولید: آماده ی اکران

ژانر: اکشن/حادثه ای، اقتباس و فانتزی

مدت زمان فیلم: ۱ساعت و ۴۵ دقیقه

تاریخ اکران: ۱۹ آگوست ۲۰۱۱

درجه بندی سنی :MPAA R به علت خشونت بالا، کمی محتوای جنسی و برهنگی

لوکیشن فیلم برداری: صوفیه، بلغلرستان

محصول: ایالات متحده امریکا

کارگردان:مارکوس نیسپل

Directed by: Marcus Nispel

بازیگران:جیسون موموا، راشل نیکولاس، استفان لانگ، رز مک گوان، سعید تاقماویی

Starring: Jason Momoa , Rachel Nichols , Stephen Lang, Rose McGowan,  Said Taghmaoui

فرزند انتقام، فرزند خشم، کنان زندگی اش را برای انتقام و نجات قومش از دست شیاطین و هواداران شیاطین در دستانش گرفته. او تنها امید قوم و مردمش می باشد. او به مبارزه ی اهریمنان می رود تا نامش را در تاریخ جاودانه کند و مردمش را آزاد. این فیلم داستان دلاوری های این قهرمان بربریست. او این راه را ابتدا برای خواباندن آتش انتقام خود آغاز می کند اما آنهنگام که می بیند چشم امید مردمش به اوست، در راه آزادی آنها جانفشانی می کند. این فیلم به صورت سه بعدی  ارائه شده است
«کونان بربر» بازسازی فیلمی به کارگردانی جان میلیوس است که در دهه 1980 آرنولد شوارتزنگر را به شهرت
رساند. نکته جالب در باره ی این فیلم مدت طولانی است که این فیلم طی کرده تا به مرحله ی تولید برسد. این فیلم هفت سال دست به دست گشته است تا اینکه کارگردان آن در سال ۲۰۰۹ فیلم را در دست گرفت و پس از آن بازیگران و دست اندر کاران فیلم گرد هم آمدند. و در ۱۵ مارس ۲۰۱۰ بلاخره فیلم برداری آغاز شد.

فیلم
کونان بربر

(conan)دانلود تریلر   

 

 

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : علی ملکی

رنگو 

                                                                          

Rango

 

 

رنگو شگفت انگیز است. رنگو فوق العاده است. رنگو معجزه است!

مرحله ی تولید: اکران شده

كارگردان: گور وربینسكی

صداپیشگان: جانی دپ (رنگو/ لارس)– ایسلا فیشر (بینز)– ند بیتی (شهردار) – بیلی نایی (جك مارزنگی) – هری دین استانتون (بالتازار) – ری وینستون (بد بیل)

مدت زمان: 107 دقیقه

درجه نمایشی: G

ژانر: انیمیشن / اكشن/ كمدی/ وسترن

امتیاز: 8

تاریخ اکران: ۴ مارس۲۰۱۱

خلاسه داستان وتوضیحات

 

انیمیشن رنگو خیلی ها را شگفت زده كرده است. در این فصل برهوت سینمایی كه غالب فیلم های روی پرده آثار نازل و بی ارزشی هستند, رنگو طراوت و شادابی بهاری را همراه خودش آورده است. تا حالا تولید و عرضه ی انیمیشن های خوب و سطح بالا صرفا در انحصار شركت پیكسار بود. اما رنگو این انحصار را شكست. این فیلم اولین محصول كارتونی شركت فیلمسازی ILM (اینداستریال لایت اند مجیك) است كه با بهترین انیمیشن های پیكسار برابری می كند.

 

 

 

رنگو مثل فیلم زین های سوزان (مل بروكس, 1973) بنیادش مبتنی بر شوخی با فیلم های معروف ژانر وسترن است. فیلم در عین حال حكایت از عشق زیاد سازندگان اش به ژانر وسترن و آگاهی آنها از این ژانر دارد.
گور وربینسكی كارگردان
, جان لوگان فیلمنامه نویس و هانس زیمر آهنگساز در یك هماهنگی قابل تحسین با یكدیگر, فیلم شان را آكنده از ارجاعات دلنشین به فیلم های بزرگ وسترن كرده اند. همه ی موتیف ها و كلیشه های وسترن در فیلم رنگو مورد استفاده قرار گرفته است.
داستان رنگو مثل همه ی وسترن های كلاسیك بر اساس این فرمول قدیمی ساخته شده كه مرد غریبه ای وارد شهر می شود
, با آدم نابكار شهر روبرو می شود و سپس شجاعت و دلاوری اش در معرض آزمایش قرار می گیرد.
رنگو یك مارمولك (آفتاب پرست) است
; یك خزنده ی كاملا معمولی با پوست سبز رنگ فلس دار و چشم های ورقلمبیده. رنگو (با صدای جانی دپ) كه تا مدتی پیش در یك آكواریوم زندگی می كرد حالا بر اثر حادثه ای گذارش به كنار یك جاده ی بیابانی افتاده است.

 

 

 رنگو كه شدیدا تشنه است در جستجوی آب قدم به داخل شهری می گذارد كه اوضاع بسیار آشفته ای دارد; شهری به اسم درت (كثیف). ساكنین این شهر تماما حیوانات سخنگو هستند: وزغ ها, جغد ها, گوركن ها, ساریگ ها, لاشخورها و غیره. هفت تیركش خشن شهر, جك مارزنگی (با صدای بیل نایی) است كه شباهت زیادی به لی وان كلیف, بازیگر معروف وسترن های قدیمی دارد. شهردار (با صدای ند بیتی) هم یك لاك پشت است. رنگو در بدو ورود به شهر موفق می شود شر یك عقاب مزاحم را كم كند; البته با یاری گرفتن از مقدار زیادی شانس و اقبال. این موفقیت باعث شهرت رنگو می شود. شهردار به سراغ رنگو می رود و از او می خواهد كه كلانتر شهر بشود. شهردار از رنگو می خواهد كه ضمن مقابله با اشرار راز خشك شدن منابع آبی شهر را هم كشف كند. رنگو این پیشنهاد را می پذیرد اما...
طرح داستانی فیلم پیچیدگی ها و ظرافت هایی را دارد كه ندرتا می توان در فیلم های كارتونی مشابه آن را دید. كاراكترها گرچه غلو شده به نظر می رسند اما كاملا یداست كه با دقت و توجه زیاد به جزئیات ساخته و پرداخته شده اند. تصاویر فیلم روشن و چشم نوازاند و فوق العاده طراحی و نقاشی شده اند.

 

فیلم یكی دو تا فصل اكشن عالی دارد. یكی از این دو فصل مربوط به حمله ی خفاش ها می شود كه ما را به یاد حمله ی هلی كوپتری در فیلم اینك آخرالزمان كاپولا می اندازد. طراحی ها و نقاشی ها در فصل های اكشن فیلم موفق به فضاسازی هایی شده اند كه یادآور صحنه های نبرد در فیلم جنگ های ستاره ای است. علاوه بر فیلم های وسترن, دیگر فیلم های معروف سینما نیز در فیلم مورد اشاره قرار گرفته اند.
تماشاگر رنگو هرچه قدر بیشتر فیلم دیده باشد لذت بیشتری از این فیلم می برد. اما این به معنای آن نیست كه این فیلم صرفا برای تماشاگران بزرگسال ساخته شده و بچه ها نمی توانند از آن لذت ببرند. فیلم رویه های متعددی دارد و هیچ صحنه ای در فیلم وجود ندارد كه صرفا برای یك قشر سنی خاص ساخته شده باشد. به قول یكی از منتقدان آمریكایی «رنگو فیلمی است برای بچه های هشت ساله تا پیرمرد های هشتاد ساله.»
و یكی دیگر از ویژگی های فیلم سه بعدی نبودن آن است. رنگو فقط به صورت دو بعدی ساخته شده و به نمایش گذاشته شده. ظاهرا این ویژگی برای منتقدان و سینما دوستانی كه طی سال های اخیر مجبور به تماشای انبوهی از فیلم های سه بعدی مزخرف با آن عینك های پلاستیكی آزاردهنده بوده اند
, بسیار دلپذیر است. سه بعدی نبودن رنگو باعث شده كه تصاویر آن شفاف تر و زیباتر به نظر بیاید و در عین حال تماشاگر مجبور به پرداخت پول اضافه برای تماشای فیلم به صورت سه بعدی نیز نباشد.

 

 

رنگو چه بسا آغاز گر فصل تازه ای هم در سینمای آمریكا باشد; فصل كنار گذاشتن سه بعدی و رجعت به همان دو بعدی دوست داشتنی دوران قدیم./

(rango)دانلود تریلر   


منبع:دنیای سینما                                                                            نویسنده وویراستار:علی ملکی

 

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : علی ملکی



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 4699
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

 
   
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو